Jak wybrać firmę do pozycjonowania?

Na co zwrócić uwagę, gdy wybieramy firmę, która zajmie się pozycjonowaniem naszej strony? Właściwy wybór agencji SEO jest kluczowy, ale zadbać o naszą widoczność w Internecie. Skąd wiedzieć, która spełni wszystkie czynniki gwarantujące efekt?

Założenie strony internetowej to dla większości firm z różnych branż być albo nie być. Także pozycjonowanie jest jednym ze sposobów na realizację założonych celów biznesowych. Konkurencja jest zwykle tak duża, że konieczne są też działania SEO, które zapewnią nam wysokie miejsce na liście wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Trzeba wybrać odpowiednie frazy i zacząć działać – jak? Wiedzą o tym specjaliści od SEO, ale tu rozpoczyna się zacięta walka o pozycje. Na co zwrócić uwagę, wybierając firmę do pozycjonowania strony czy sklepu?

Nawiązanie współpracy z firmą zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych powinno nam zapewnić wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania i większą liczbę klientów oraz zamówień. Efektem jest wzrost ruchu na stronie, rosnąca świadomość istnienia danej marki itd.

Jak wybrać właściwą agencję? Przede wszystkim ważny jest model rozliczeniowy, jaki dana firma nam proponuje, dobór właściwych fraz kluczowych – w tym może Ci pomóc agencja SEO (np.: Thesis) , przeprowadzony audyt strony, który wskaże Ci słabe strony witryny – zwykle możesz zlecić optymalizację wybranej firmie albo wdrożyć wymagane zmiany samodzielnie. Agencja SEO przygotowuje też co miesiąc raport ze swoich działań.

Agencja powinna być też otwarta na różne modele rozliczeń. Jeśli narzucane jest Ci jedno rozwiązanie, warto zastanowić się nad współpracą z inną firmą. W końcu to Twoja decyzja i Twoje pieniądze. Modeli rozliczeń jest kilka – np. płatność za obecność strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Popularne są też modele abonamentowe i hybrydowe, łączące działania SEO z innymi.

KKw, foto by:FirmBee/Pixabay